Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Egy kis itthoni akció is.


Magyarország legtöbb Biotech USA (akikről ugye tudjuk, hogy a hangzatos név ellenére magyar cég) üzletében -15% kedvezménnyel vásárolhattok 2 napig. (ruházati termékekre nem vonatkozik és nem vonható össze más akciókkal).


Bár őszintén nézegettem interneten a kínálatukat és osztottam-szoroztam, de így se nagyon éri meg a legtöbb termék. Ami talán érdemes az a vitaminok. Azokat általában én is mindig itthonról szerzem be. Talán azok az egyetlen termékek amik itthon is jó ár/érték arányban kaphatóak.
Persze nem néztem át az összes terméküket, csak a nagyobb csoportokat (fehérje, tömegnövelő, kreatin...stb), így ha találtok valamit ami szerintetek megéri, attól még nem kell megkövezni =) De azért ha gondoljátok kérdezzetek rá, hogy megéri-e! :)

FeherjeBlog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]