Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Egy meglepő újdonsággal találkoztam egy szintén angliai site-on. Saját magad készítheted el a termékedet, eldöntheted mi legyen benne, és ők legyártják. Hogy mi is ez az oldal? Ez a ProteinWorks.
Nagyon örültem a dolognak, mert ilyennel én még nem találkoztam, de elszomorított egy tény ahogy olvasgattam. Magyarországra nem szállítanak. DE írtam nekik levelet, erre rá 2 nappal! már fent volt az oldalukon, hogy szállítanak hozzánk is! Ez ám a gyorsaság, nem? Ámultam és bámultam :)


Nah de hogy mennyi is az annyi:
Szállítás:
Anglián belül 75font felett ingyenes, alatta pedig kb. 1,5-2 font a szállítás.
Magyarország 14,99 font. Hát jah... sok nagyon, de legalább szállítanak már.

A díjtáblázat:
Austria   £6.95
Belgium       £6.95
Denmark            £6.95
Eire       £6.95
Finland           £14.99
France       £6.95
Germany       £6.95
Hungary     £14.99
Italy £9.99
Poland £14.99
Portugal £19.95
Slovakia £9.99
Slovenia £14.99
Spain £9.99
Sweden £14.99

Termékek:
Kicsit drágább mint amit eddig láttunk a többieknél, de hogy példát írjak: (360Ft-os fontárfolyammal számolok)
Tejsavó fehérje 80%-os ízesítetlen 4kg: 44,99font azaz 4050Ft/kg
Ugyan ez ízesbe: 51,99font azaz 4680ft/kg
Tejsavó Izolátum 90%os 4kg: 67,99font 6120Ft/kg
Ugyan ez ízesbe 69,99font 6299Ft/kg

Ami plusz a többi oldalhoz képest, minden rendelt fehérjéhez ajándék kanál és shaker!
Termékpalettájuk szerintem elég nagy, bár nem fed le mindent (pl vitaminok).
Nah de nem írogatok az árakról, termékekről azt ti is megtudjátok nézni :)

De, hogy az érdekes részre térjünk:
Saját termék készítése!
Fontos, hogy nem vállalnak felelősséget a te összeállított termékedre, hogy az jó is, illetve te nem forgalmazhatod tovább, az ő termékük marad attól még, hogy te csináltad, nem védetheted le...stb. Magyar embernek ezek szerintem logikus gondolatok, de azért leírják.
Százalékos formában lehet megadni, hogy miből mennyi legyen. Sajnos végterméknek csak 1kg-os kiszerelést tudtam választani, de ugye többet is lehet rendelni.
Egy dolgot érdemes leszögezni: NEM olcsó! Értelem szerű, hogy olcsóbb ha otthon összeöntögeted, persze jön a kérdés akkor miért érné meg ezzel szórakozni? Azért mert lehet nem akarnál venni pl. 4kg izolátumot, mert úgy éri meg, hanem neked csak 20% kéne a kész termékből. Nahmeghát az alkotás öröme =)

Összedobtam egy gyors példát. A tartalomért felelősséget nem vállalok, tekintsétek próbának:
50% Whey Protein 80% konc.
20% Whey Protein 90% izolátum
10% Waxy Maize Strach (gyors ch)
10% Dextrose
5% HMB
5% Creatin mono

Ez kerülne ízesítetlenbe 20,51font/kg azaz 7380Ft/kg, ízesbe +2font 8100Ft/kg
Ugye mondtam, hogy nem olcsó =) Persze kuponokkal olcsóbb is lehet!
ez mondjuk lehetne egy edzés utáni shake (bár az arányok nem a legjobbak). Lehet, hogy egyéb dolgot, edzés előtti, stb termékeket olcsóbban ki lehet hozni, próbálgassatok, ha érdekel. Az is érdekes lehet még, hogy kikeverni itthon kapható termékeket :P
Természetesen a kikevert recepteket el lehet menteni így később is meglehet nézni!

Ha csináltatok valami jót osszátok meg velünk kommentbe itt, vagy Facebook-on!

És végül nézzünk pár Kuponkódot
Április 1ig jók:
SAVE5 - 5% kedvezmény 50font felett
SAVE10 - 10% kedvezmény 70font felett
SAVE16 - 16% kedvezmény 100font felett

Referencia kód: (hogy ezért mit lehet kapni azt még nem tudom) :D
JM8791

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]